Vítejte na stránkách kapely MetronoM

Video z přípravy The Bitter Ages

18.11.2009 15:27

   Před celkem nedávnou dobou se zde objevil odkaz na video Vojty Pokorného z naší kapely s přípravou jeho sólového alba The Bitter Ages. Leckdo, kdo si odkazu všimne, si asi řekne něco v tom smyslu, že to nebude nic moc, nebo že se mu nechce otvírat další stránku a ani odkaz neotevře... Přiznám se, že jsem tak postupoval i já, a to jsem bývalý člen této kapely a stále jsem u jejího dění. Když jsem si však video pustil, byl jsem velice a velice překvapen. Musím podotknout, že se mi to líbilo několikanásobně více, než cokoli co jsem dosud od MetronoMu slyšel. Netradiční bicí plnily svou úlohu více než dokonale a musím uznat, že jen málo teenagerů by dokázalo téměř bez chyby na tyto improvizované nástroje hrát. Při poslechu úryvku z jedné songy se mi melodie zdá být vcelku dobrá a myslím že až k tomu budou slova, případně i další nástroje bude to krásná píseň. Jak se zdá z ohlasů které jsem doposud slyšel, i z komentářů k videu na Facebooku, toto video, The Bitter Ages i nová píseň z něj budou slavit úspěch...

 

jjjarda

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
 

2009-2010 © kapela MetronoM *** Všechna práva vyhrazena / All rights reserved *** Kopírování a publikování části stránek je povoleno pouze po svolení autorů!!!

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode