Vítejte na stránkách kapely MetronoM

Mikrofon - 1000 starostí navíc

24.02.2010 13:39

Tak! Jako by už tak nebylo dost starostí! A ještě tohle!

Víte, jak jsem psal, že k tomu mikrofonu není kabel? Nemůžu ho nikde sehnat. byl jsem v jednom obchodě, ale potřebují tam vědět něco, co já nevím... ukazovali mi tam nějaký kabel, ale byl s připojením do mixážního pultu. Ale já s ním chci nahrávat.

Navíc - Když nemám kabel, nemůžu ani vyzkoušet jestli funguje! Hrůza...!

A až se ten kabel (pokud vůbec) sežene, zas určitě budou jiné problémy! =(

 

Vojife

Komentáře

Datum 02.03.2010
Vložil Vojife (člen kapely)
Titulek Výborně

Výborně! Nakonec ten kabel asi dostanu k narozeninám (16.3.)

Datum 25.02.2010
Vložil Vojife (člen kapely)
Titulek Ach jo

Na nic, že? =D

 

2009-2010 © kapela MetronoM *** Všechna práva vyhrazena / All rights reserved *** Kopírování a publikování části stránek je povoleno pouze po svolení autorů!!!

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode