Vítejte na stránkách kapely MetronoM

Vojifeho cover: Simple Plan - When I'm Gone

13.09.2010 16:31

Udělal jsem cover skladby When I'm Gone od skupiny Simple Plan, podle mého názoru se mi moc nepovedl, hlavně kvůli počítači, který najednou v jednom místě bůh ví proč přestal nahrávat a zase začal až za chvíli, a už se mi to nechtělo nahrávat znova. Pokusil jsem se to nějak překopírovat, ale je to opravdu hodně arytmické, takže za to se omlouvám.

Taky jsem tam prostřídal 4 typy bicích, protože s nahráváním sice není žádný problém, tedy s nahráváním všech nástrojů, kromě bicích. Takže první verze byla imitování "mlácením" do stolu, ale to, co mělo být jako basový buben znělo dost podobně jako virblový, takže jsem to smazal, druhá verze byla africký buben. Tam se to rozpoznat dalo, ale kvůli zvuku, který jsem z toho musel udělat, aby to nemělo tóny (to africký buben má), by to mohlo znít jako nekvalitní nahrávka, tak jsem to taky smazal, třetí verze byla ťukání na papír. Tam byl vpodstatě stejný problém jako u druhé verze. Tak jsem nakonec udělal čtvrtou, kde jsem je chvílema "ťukal" do činelu od bicích.

Abych se taky dostal k tomu samému, tady je video:

V popisu videa je i Download link, čili stránka, kde si můžete stáhnout zvukový soubor. ;-)

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.
 

2009-2010 © kapela MetronoM *** Všechna práva vyhrazena / All rights reserved *** Kopírování a publikování části stránek je povoleno pouze po svolení autorů!!!

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode